Den digitale læsers hjerne

”Den digitale læsers hjerne” er udkommet på Hans Reitzels Forlag. Du kan bestille den på forlagets hjemmeside.

Alle deltagere på vores kurser i skriftlig formidling får naturligvis bogen. Her kan du se de anmelderser bogen har fået. 

“En guldgrube af nyttige skriveråd. Respekt!”

“Der findes et hav af bøger om at skrive godt. Den digitale læsers hjerne skiller sig ud, fordi den trækker på aktuel læseforskning og kognitiv sprogteori. Kresten Bjerg kommer med tyve konkrete skrivetips i bogen. De er testet i en større befolkningsundersøgelse. Sagligheden og soberheden er i top.”

 Læs hele anmeldelsen

★★★★★ Jyllands-Posten

”Ikke alle kommunikationsopgaver kan gives videre til en kommunikations-medarbejder, heller ikke på de digitale medier. Ledere og specialister kommunikerer stadig mere med medarbejdere og kunder digitalt, og det er derfor særdeles relevant også for ledere at kende spillereglerne for god kommunikation på nettet.

Kresten Bjerg har skrevet flere bøger om god formidling. Hans seneste, ”Den digitale læsers hjerne – en skriveguide til fagfolk” er særdeles velegnet for ledere og specialister. Den indeholder nemlig både to rigtig gode skriveguider samt en nærmere udredning om hjernen, og hvordan den opfatter tekster.”

Læs hele anmeldelsen (PDF)

“…rigtigt mange forslag til god og klar formidling

“En guide til at skrive faglige, digitale tekster der er så klare og inspirerende, at selv vore dages rastløse læser kan bliver fanget af dem. I modsætning til andre, mere populistiske skriveguider er denne baseret på ny viden om hjerner og kognitive processer samt på muligheden for at udnytte potentialet i de digitale medier; for læserens vedkommende er der mulighed for at erhverve nye skrivevaner.”
Læs hele anmeldelsen

BJERG KOMMUNIKATION  /  FLÆSKETORVET 68, 1.  /  1711 KØBENHAVN V  /  T: +45 33 25 33 27  /  KONTAKT@BJERGK.DK
TILMELD NYHEDSBREV      BESØG VORES FACEBOOKSIDE      BESØG VORES LINKEDINSIDE