Strategi

En Bjerg K-strategi bygger på fire ting:

  1. Klare mål. Din kommunikation skal understøtte dine forretningsmål. Din kommunikationsstrategi skal beskrive, hvordan du med en målrettet kommunikationsindsats kan nå konkrete mål. Vi har forskning og erfaring bag os, som kan hjælpe dig med at sikre, at dine mål er både klare og målbare.
  2. Ny viden om medier. Bjerg K undersøger løbende danskernes medieforbrug, fx deres fortrukne kanaler. Det kan du få glæde af i din strategi. 
  3. Ny viden om målgruppe. Vi har gennem årene undersøgt, hvordan køn, alder, indkomst og meget andet har betydning for danskernes krav og behov, når du ønsker at kommunikere med dem. Det er væsentlige forhold, som kan tilføre din strategi værdi. 
  4. Erfaring fra en virksomhed, der ligner din. Se hvilke virksomheder, vi har løst opgaver for.

Kort proces – eller lang

Det behøver ikke at være en tidskrævende proces at udvikle en kommunikationsstrategi. Det vigtigste er, at du får en ramme og retning for din kommunikationsindsats. Vi tilbyder bl.a. at:

  • udarbejde indholdsstrategier for dine medier
  • afholde afklarende workshops 
  • undersøge din målgruppe
  • prioritere dine muligheder.

BJERG KOMMUNIKATION  /  FLÆSKETORVET 68, 1.  /  1711 KØBENHAVN V  /  T: +45 33 25 33 27  /  KONTAKT@BJERGK.DK
TILMELD NYHEDSBREV      BESØG VORES FACEBOOKSIDE      BESØG VORES LINKEDINSIDE